27.9.06

قولى حبيبتى

اولا:انا اسف على القصيده اللى فاتت لانها مش عجبانى خالص خالص بس كنت لازم انزلها وشكرا ان معظمكم جاملنى

ثانيا:انا ببعت كل سلامى وتحياتى لاصدقائى(مداح القمر) و(وعد العيون)و(حازم) ودى اول مره اكتب فيها من بلاد الناس فيها لا بتركب افيال ...ولا بتركب اسود...ولا حتى بتركب حمير..ولكن بتركب دماغها

ثالثا:انا بطلب طلب من فريق العمل(مداح القمر)و(وعد العيون)و(حازم) وهو
ان القصيده اللى انا كتبتها دى نفسى نفسى تلحنوها وحازم يغنيها
وانا عارف انكم قدها وقدود
لان القصيده دى انا كتبتها بطريقه الاغانى مخصوص وعلى فكره القصيده دى والله من اكترالقصائد اللى انا كتبتها فى حياتى عجبانى جدا جدا جدا

رابعا:انا بعتزرلكل الناس على التاخير فى الكتابه والرد عليهم ويارب يارب القصيده دى تعجبكم لانها عجبانى او


ملحوظه:انا فى القصيده كلها بتكلم عن قلبى مش ان حبيبتى بتحب حد تانى


_________________________________________________________



قولى حبيبتى

قولى حبيبتى عمله ايه معاه.........وهو كمان عامل ايه معاكى

طيب ولا مش طيب فاكرك ولا هينساكى

قلبى اللى دايما قاسى عليكى......وبرده بتقولى ان هو دواكى

حبيبتى ليه دايما ساكته ومابتتكلميش

لازم تقولى ايه فيه بيعجبك وايه مابيعجبكيش

قوليله ياحبيبى اتغير...........لحسن اسيبك وماتشوفنيش

دا قلبى وانا عارفه بيخاف من التهويش

بتحبينى وصدقينى هو كمان بيحبك

ممكن يكون قاسى عليكى ومايعرفش ايمتك

بس مافيش ياحبيبتى ادامه غير صورتك

قولى حبيبتى

17 Comments:

At 2:51 PM, Blogger sarah la tulipe rose said...

حاجة غريبة و الله!! مين قال ان القصيدة اللي فاتت وحشة و مين قال انها مجاملات!!و الاغنية دي برضة حلوة لو لتاحنت تبقي احلي و ابقي سمعهالنا علي البلوج لو اتلحنت
رمضان كري

 
At 2:59 PM, Blogger مداح القمر said...

تصدق بالله...البعيد ما بيفهمش...لان اللى فاتت تحفه وخلتنى حاسس انى ادام احمد فؤاد نجم
ح اقرى الاغنيه واركز فيها وابقى اقولك رأيي توداى

 
At 6:15 PM, Blogger توهة said...

يااااااااا ساحر كل سنه وانت طيب

والى الامام دائما



فانتازيااااااااااااااااااااا
فانتازياااااااااااااااااااااااا

 
At 8:04 PM, Blogger مفلس افندى الرايق said...

مين قالك بقى ان اللى فاتت وحشه حرام عليك يا راجل بجد عجابنى جدا

ودى جميله كمان انت ليه بتقول سورى وكده على القصيده اللى فات
بجد بجد كل كلامك جميل واحساسك اجمل

 
At 9:30 PM, Blogger أجدع واحد في الشارع said...

انا مش هقول حاجه
عشان انا زعلان منك
يعنى قصيدة لعبت الحب وحشه
ماشى
تعالى بقا شوف البوست الجديد

 
At 10:26 PM, Blogger moro said...

هاى ساحر عامل اه كل سنة و انت طيب مين اللى قالك إن اللى فاتت و احشة انا اصلا ما كنتش قراتها بس بعد أما لاقتك بتقول كده قولت أقراها مش واحشة و لا حاجة و كل سنة و انت طيب و عجبنى أوى أغنية عبدالحليم ملائمة أوى للجو و تبقى تزرونى

 
At 6:00 AM, Blogger LAMIA MAHMOUD said...

قصيدة اية اللي وحشة بس اية الاحساس بالذات ده
مش حرد عليك
المهم الاغنية دي جامدة وجديدة والفكرة بنت ناس بس في وسط الكلام الحلو ده كله تقول قلبك بيخاف من التهويش
اان لو مكانها وحد قاللي تهويش في وسط كلمتين زي دول حاصعق
واية حكاية البلاد اللي الناس فيها بتركب دماغها دي انت فين

 
At 8:01 AM, Blogger جميله بو حريد said...

قصيده حلوه اووووووووووووى ورمانسيه بس على راى الاخت لميا التهويش ده جامده اوى ووعاوزين دايما حاجات جميله كده

 
At 12:28 PM, Anonymous Anonymous said...

حوار جامد بين بينك وبين قلبك
عموما الفكره مش عايزه نقاش جميله أوى

أه نسيت حازم لحنها خلاص لحقها بجد أصلها ماتتفوتش بسهوله

أحيك أحساسك رائع
سلااام

 
At 1:52 PM, Blogger الســـاحر said...

sarah la tulipe rose:ياستى الف شكر على كلامك الجميل ده
وانا كنت حاسس ان القصيده مش حلوة مجرد احساس

مداح القمر:نعم..نعم
احمد فؤاد نجم مين ياعم
انا مستنى الاغنيه

الكروان يغنى فانتزيا:كل سنه وانت طيب

 
At 1:56 PM, Blogger الســـاحر said...

مفلس افندى
الف شكر ياباشا على الكلام الجميل


اجدع واحد فى الشارع
ياباشا انا مقدرشى على زعلك

LOCa
حمد لله على السلامه


lamia mahmoud
مش هتردى عليه ليه بس
والقصيده حلوة بس علشان انتى بتقريها
وحكايه البلاد اللى فيها الناس بتركب دماغها
انا متغرب فى كليه صيدله جامعه اسيوط
يعنى الصعيد

 
At 1:58 PM, Blogger الســـاحر said...

بوسى

ربنا يخليكى دا انتى اللى احلى

وعد العيون
الله يخليك ياباشا
وانا مستنى الاغنيه

 
At 4:47 PM, Blogger sara... said...

الاتنين حلوين يا ساحر
الاغنيه دى والتانيه
اللى قبلها
الى الاماااااااااااام
باى
كل
سنه وانت طيب

 
At 6:43 PM, Blogger Montage said...

Gameela bgad, eh mosh 3agbak feeha? helwa, keep going.

 
At 12:15 AM, Blogger مداح القمر said...

من مداح القمر وحازم ووعد العيون...تمت تنفي المهمه بنجاح...اللحن ياد مش طبيعى...عليا النعمه الواد حازم ابدع فيها وعمل لحن مش طبيعىىىىىىىىى...ربنا يسهل واعرف اسمعهالك

 
At 11:07 PM, Blogger We2am said...

gamila ya sa7er..wel fekra mobtakara w mo7'talefa gedan..w ana ba3shaq el e7'tlaf...fe3lan..7elwa awe..keep going..

 
At 11:34 PM, Anonymous Anonymous said...

ahhlan ya 3am el 7ag
el la7n lesa ma5lassh
bas ya rab ye3gebak

ana 3amlo begad 3ashanak enta bas

bye

 

Post a Comment

<< Home