27.6.07

كش ملك




لما قريت كتاباتك حسيت انك خطير
وفى (كلام العيون) قلت عليك كبير
اعمل لها جزء تانى سميه كلام المناخير
قولتلى اسمك ايه؟؟...اااااااه مداح
من يوم القمر ماعرف ان انت مداحه
قفل عليه الباب ورمى فى البحر مفتاحه
لا عاد بيطلع فى السما..حتى النجوم راحوا
قولتلى اسمك ايه ؟؟...اااااااه مداح
انا الساحر والسحر فى كتاباتى
الفكره عنوانى ..الورقه والقلم ادواتى
فى الاخر يجيى واد قورداتى
يتريق على كتاباتى
قولتلى اسمك ايه؟؟...اااااااه مداح
فاكر ....................؟
لما كنت بتقول ع القلم كوبايه
وكنت بتسرق الشعر من ورايه
وكان امنيه حياتك تتصور معايه
قولتلى اسمك ايه؟؟...اااااااه مداح
فاكر لما كنت حافى وانا عملتك بيه
صحيح..اتقى شر من احسنت اليه
انت بقى قولتلى اسمك ايـــــــــــه؟؟
اااااااه مداح

10 Comments:

At 12:37 PM, Anonymous Anonymous said...

شكل الحرب اشتدت ربنا يستر وميكنش في خسائر في الارواح
ربنا معاك

 
At 1:03 PM, Blogger ماسة الحب said...

خالد بجد بوست هايل ينفع يكون بدايه لحرب احسبها ستكون الاولي في المدونات ولكل غريم اتباع وانا اخترت ان اكون من اتباعك كلنا فدء للرومانسيه
ربنا معاك

 
At 8:48 PM, Blogger DoOoOoOdY said...

ياجاااااااااااااامد يا خالد ايه ده الحرب هتبقى جاااااامده جدااااااا
الله عليك هجاء فظيع

مستنين الرد يا دكتور احمد

 
At 12:50 AM, Blogger الســـاحر said...

baby_love8098@yahoo.com

ان شا ءالله ربنا معانا

-----------------------------------
ماسه الحب

طبعا وانا يشرفنى ان انتى تكونى معايه

وصدقينى انتى وقفتى مع الجانب الصح

وانا كمان معاكى
فى اى خناقه

هههههه

----------------------------------
dody

الله يخليكى يادودى
هو لسه شاف حاجه منى

------------------------------

 
At 12:51 AM, Blogger الســـاحر said...

وياجماعه ياريت ترعوا ان انا قلت
ان الشيطان ضحك عليه
ههههههههههه
هههههه
هههه
ههه
هه

 
At 9:50 PM, Anonymous Anonymous said...

عزيزي المدون: ها نحن نفتتح بين أيديكم مجلة إسمها المُدوّن

سعيا منا في المساهمة في إقلاع ثقافي يهدف إلى تحقيق تنمية شاملة، وعلى جميع الأصعدة

المُدوّن
رؤية ثقافية تنقلك إلى آفاق لذة القراءة والمتعة والفائدة

فندعوك لتصفحها.. ونرحب بك صديقا وفيا ومراسلا مثابرا

فأهلا ومرحبا بك

--
مجلة المُدوّن
http://al-modawinmag.blogspot.com

 
At 11:05 AM, Blogger شاب نفسة يحقق حلمة said...

بص يا عم خالد
مش قادر اقولك
انا بجد اتبهرت قد ايه من الطريقه دي
برافوووووو

 
At 12:25 AM, Blogger قيـ ـثارة said...

بجد روعه ما شاء الله

 
At 12:45 AM, Blogger قيـ ـثارة said...

انا لما ركزت شوية لاقيتها تعتبر مناظرة

بس هي في حد زاتها جميلة اوى

 
At 11:00 PM, Blogger BaSsMa said...

ههههههههههههههههههههههههههههه
بجد انت تحفة
كفاية عليك كده هو مش حمل كل ده
:p

 

Post a Comment

<< Home